Renskib

Klantenservice

Verzenden & Betalen

Afhankelijk van uw locatie kan de verzending en levering wijzigen. Over het algemeen gebruiken wij de diensten van PostNL.

Wij versturen naar adressen in Nederland en België. Ook is het mogelijk uw bestelling gratis op te halen bij ons op kantoor in Enkhuizen. U kunt uw voorkeur doorgeven tijdens het afrekenen. Wij laten u dan weten wanneer uw bestelling opgehaald kan worden.

Renskib
Compagnieshaven 3e
1601 ZA Enkhuizen

Verzendkosten Nederland
Pakketten tot 10 kilo: € 7,50
Pakketten tot 20 kilo: € 11,50
Pakketten zwaarder dan 20 kilo: € 15,00

Verzendkosten België
Pakketten tot 5 kilo: € 17,50
Pakketten tot 10 kilo: € 22,50
Pakketten tot 20 kilo: € 27,50
Pakketten zwaarder dan 20 kilo: € 30,00

Wij verwerken en versturen uw bestelling binnen 24 uur.
Wij hebben alle producten ruim op voorraad. Mocht er toch enige vertraging zijn, wordt u ter kennis gesteld.

Betalen
U kunt betalen met iDeal, Bancontact, Credit Card, PayPal of Klarna.
Indien u wenst contant te betalen en uw bestelling op te halen in Enkhuizen, kunt u eerst contact met ons opnemen via e-mail of telefoon:
nanine@renskib.nl06 – 83 45 12 16

Retouren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben.

Herroepingsrecht

Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Dit recht is alleen van toepassing op particuliere aankopen.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn altijd voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,50 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via nanine@renskib.nl, u ontvangt dan de instructie voor de retourzending. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig en is het product in gebruik genomen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Retouradres:

Renskib Nederland
Compagnieshaven 3e
1601 ZA Enkhuizen

Telefoon: 06 – 83 45 12 16
E-mail: nanine@renskib.nl

Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met nanine@renskib.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Bezorgadres wijzigen
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar nanine@renskib.nl.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

ODR-platform
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelmand0
Winkelmand is leeg :-(
Verder winkelen